søndag 19. april 2009

Billjard og sushi

Jeg har fått konstantert én ting i kveld: billjard er ikke min greie. det var min greie da jeg var sånn... 12 år kanskje, jeg husker at jeg i hvert fall tenkte at jeg var ganske god da. Men i kveld har vi spilt billjard sammen med tre basketgutter og ei hyggelig jente jeg ikke husker navnet på, på Indiana på Montparnasse. Jeg presterte opptil flere ganger å skyte den hvite kula i hullene, og ikke å treffe kula med stanga når jeg skulle skyte. C'etait null, vraiment. Som betyr noe sånt som "det var virkelig dårlig". Men det skjønte du kanskje.

Etterpå spiste vi sushi, og jeg har spist alt for mye. Det er ikke noe godt å være stappmett på sushi, men det er veldig godt mens man er på vei til å bli stappmett. For sushi er veldig godt. <3

I morgen tidlig drar vi på skoletur til Normandie, og skal se litt av hvert, og er ikke hjemme i Paris igjen før tirsdag kveld. Det blir koselig.

3 kommentarer:

Linda Cecilie sa...

Heisann! Koselig at du har blogg da! Hilde viste meg... :) Ser ut som du har det greit bra i Paris. Hehe! :)

Karin sa...

Kos dere på tur til Normandie! Har kortet ditt kommet?

Christina sa...

Linda Cecilie: Jada, blogginga har tatt seg opp litt igjen nå. det var litt labert en periode, hehe.

Mamma: Nå er vi vel hjemme igjen, regner med at jeg får kortet mitt på skolen i morgen. Håper jeg. :) Vi har hatt en toppers tur!