søndag 19. april 2009

Helg med masse franskprating

Fredag var vi på kino med Change, ungdomsgruppa som Kjersti og jeg henger i. Vi så en merkelig fransk film som het Safari, som visstnok var veldig morsom. Det var bare det at den var på fransk uten tekst, så jeg følte at jeg missa selve plottet i historien. Tant pis (bruk google translate hvis du vil skjønne fransk - det er svært effektivt), så lenge jeg får praktisert fransken min så er jeg meget fornøyd.
Lørdag lagde Kjersti pizza med Norvegiaost til meg og to gutter hun spiller basket med, det var en nesten vellykket greie. Pizzaen ble litt rå i midten, men c'est pas grave! God var den likevel. Igjen fikk vi snakket masse fransk, og vi var superfornøyde. Og i dag har vi vært på møte først og på et kurs sammen med folka fra menigheten etterpå - alt går selvfølgelig på fransk, så igjen, jeg er veldig fornøyd med dagen. Og ikke nok med det, nå er vi på farten ut igjen - for å møte Kjerstis basketvenner - for å snakke mer fransk.

(Jada, det er snart eksamen og vi har eksamenspanikk. Nå gjelder det å prate mest mulig...)




Ingen kommentarer: