tirsdag 5. mai 2009

To ferdig, en igjen =)

Endelig, endelig, endelig er jeg ferdig med de skriftlige eksamene. I går var det fransk litteratur, historie, sivilisasjon og gramatikk, og i dag kunsthistorie. Men jeg er ferdig! I dag har vi feiret med løksuppe på en koselig kafé med gjennomsnittsalder på rundt 50 år. For å feire.

På torsdag har jeg muntlig eksamen, så i kveld skal vi ut og spise middag med en gjeng fra klassen for å praktisere fransken og øve på nyttige fraser. Jeg føler at det er den beste måten å forberede seg til eksamen på.

Og for dere som lurer, nå er det 9 dager til jeg kommer hjem til Norge. Jeg savner Norge og gleder meg til å komme hjem. Frankrike er fint, men det er jommen meg Norge også!

2 kommentarer:

Karin sa...

Mamma er stolt av deg! Lykke til med muntlig!

Christina sa...

takk, det trengs. skal ut og snakke fransk nå...